Re: logowanieXP

Autor: pepe_kr <wert73_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 23:22:14 MET DST

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in news:gghmgd.ebn.ln@kwinto.prv:

> Jedn? z mozliwych przyczyn jest zmiana literki partycji systemowej,
> drug? podmiana wpisu w rejestrze (lub pliku) userinit.exe przez
> jakiegoô szkodnika, trzeci? uszkodzenie profilu uzytkownika.

litera partycji byla niezmieniona a co do pozostalych to nie wiem jak
mozna sprawdzic bo nie ma dostepu do plikow nawet dotarcie do kompa w
sposob ratunkowy (ale nie awaryjny) tzn z wiersza polecen nie daje
dostepu do rejestru moj problem zakonczyl sie reinstalacja os ale i tak
nie wiem co moge zrobic w przyszkosci