Re: Kolejnosc odpalania programow startup - jak zmienic? (Zone Alarm, Kaspersky)

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 11:10:27 MET DST

Użytkownik "latet" <latet@latett.pl> napisał w wiadomości
news:dgbctp$fa$1@inews.gazeta.pl...

> No, nie calkiem bym sie tu zgodził. KAV5 przechwytuje
> odwolania do POP3 i jesli poczta byla zawirusowana, to
> program pocztowy otrzymuje już wersję oczyszczoną
> (zainfekowane załączniki są usunięte, bądź wyleczone)
> ze stosownym dopiskiem w temacie. Oczywiscie zalezy
> to od aktualnosci definicji, ale KAV sciaga nowe co godzinę,

Hmmm - czyli kolega podsyła Co pocztę do czytania razem
 z wirusem? Jaki jest sens leczenia takiej poczty? To trzeba
usunąć i tyle.

> a fakt, ze czesto-gęsto jakiś mail zostaje odwirusowany
> świadczy o tym, że aktualność tych definicji jest lepsza
> niż tych na serwerze home.pl, gdzie mam konta pocztowe
> (tam mają DrWeb).

Oczywiście - Ci którzy polegali na anywirusach na serwerach
pocztowych juz dawno wąchaja kwiatki od spodu ;)

> Zdarzaja sie tez, owszem, nierozpoznane wirusy, jednak,
> co ciekawe, zwykle program antyspamowy (tez Kaspersky)
> rozpoznaje je (rowniez w locie) jako spam,

Tak, tak - marketing jest fajny....

> Hmm... dzieki, wyglada skomplikowanie, ale sprobuję.

Tak to bywa, kiedy tcp/ip filtrują niepotrzebne aplikacje. ;)

Piciu