Re: Kolejnosc odpalania programow startup - jak zmienic? (Zone Alarm, Kaspersky)

Autor: latet <latet_at_latett.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 11:46:22 MET DST

> Hmmm - czyli kolega podsyła Co pocztę do czytania razem
> z wirusem? Jaki jest sens leczenia takiej poczty? To trzeba
> usunąć i tyle.

W sumie racja. Ale wazne, ze wirus zostaje usunięty.
Resztę mozna traktować jako... statystykę.

> Tak, tak - marketing jest fajny....

Mnie to nie dziwi - wirusy czesto sa rozsylane z podobnych
zrodleł (IP, serwerów) to spam. Antywirus nie rozpozna
wirusa jesli go nie zna, ale anty-spam moze zakwestionować
przesyłkę "za pochodzenie".

Pozdrawiam,

latet