Re: Kolejnosc odpalania programow startup - jak zmienic? (Zone Alarm, Kaspersky)

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 10:32:42 MET DST

Użytkownik "latet" <latet@latett.pl> napisał w wiadomości
news:dgb9i1$cs2$2@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Mam taki kłopot:
> po zmianie wersji ZoneAlram z 5.x.x na 6.x.x pojawil sie
> problem we współpracy tego firewall-a z programem
> Kaspersky AntyVirus, a konkretniej z jego modułem do
> sprawdzania poczty w locie.

Generalnie polecałbym wyłączenie sprawdzania poczty w locie.
Antywirus i tak wyłapie wirusa już na dysku jeśli mu definicje
na to pozwolą.... :))

> Chodzi o to, że ZA nie rozpoznaje prawidlowo programu,
> ktory został uruchomiony PRZED nim - i nie wie, ze to jest
> Kaspersky, ktory ma w regułach ZA odpowiednie pozwolenia.
> Tak więc blokuje go i nie mogę odbierać poczty.

Te programy pracują prawdopodobnie jako usługi, więc można
pobawić się w ten sposób:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q193888

Piciu