Re: Kontroler domeny a serwer plikow w Windows 2003 Serwer ?

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 12:26:44 MET DST

MK wrote:
> Na serwerze maja byc dokumentu OpenOffice oraz programy stare jeszcze z
> czasow DOS oraz bazy danych MDB dla programow specjalistycznych
> korzystajacych z tego rodzaju bazy danych. Uruchomilem jednak DOMENE jedna.

Stare DOSowe programy to w terminalach dzialaja raczej kulawo, co do
OpenOffice to sie nie wypowiem bo nigdy nie uruchamialem na TS - cos mi
sie kolebie ze wymagalo jakis dziwnych uprawnien do Program Files czy
gdzie je tam zainstalowac.

> Odnosnie uslug terminalowych nie mam zadnego pojecia i uslugi mi sie kojarza
> z tym ze wszystko dzieje sie na serwerze a stacja robocza
> (Win95/98/NT/2000/XP) sluzy jedynie do wyswietlania. Jednak przy tylu
ano ... dobrze ci sie kojrzy, rada jak i wczesniej - doczytaj

> uzytkownikach to czy serwer sie nie wylozy i nie za wolno bedzie dzialal (to
> tylko zwykle P4 3,2 i 1GB RAM) chyba ze sie myle. Pozatym czy z uslug
to juz zalezy od tego co bys tam chcial uruchomic, ale RAM wiecej by sie
przydalo napewno

> terminalowych stare stacje Win95/98/NT beda dzialac tak jak z domena ?
W przypadku TS stacja sluzy tylko i wylacznie do podlaczenia sie
klientem do serwera. A co do dzialania Win9x/NT z domena - teraz dziala
ci wszystko OK?

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl