Re: Kontroler domeny a serwer plikow w Windows 2003 Serwer ?

Autor: MK <silos_at_po.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 12:19:49 MET DST

> Wszystko zalezy jakie aplikacje maja byc uruchamiane itp. czy te stacje
> robocze moga miec z nimi problem i tak dalej i tak dalej ... ale masz
> racje, w takim srodowisku terminale to kuszace rozwiazanie.

Na serwerze maja byc dokumentu OpenOffice oraz programy stare jeszcze z
czasow DOS oraz bazy danych MDB dla programow specjalistycznych
korzystajacych z tego rodzaju bazy danych. Uruchomilem jednak DOMENE jedna.
Odnosnie uslug terminalowych nie mam zadnego pojecia i uslugi mi sie kojarza
z tym ze wszystko dzieje sie na serwerze a stacja robocza
(Win95/98/NT/2000/XP) sluzy jedynie do wyswietlania. Jednak przy tylu
uzytkownikach to czy serwer sie nie wylozy i nie za wolno bedzie dzialal (to
tylko zwykle P4 3,2 i 1GB RAM) chyba ze sie myle. Pozatym czy z uslug
terminalowych stare stacje Win95/98/NT beda dzialac tak jak z domena ?

Z powazaniem
M.K.