Re: Kontroler domeny a serwer plikow w Windows 2003 Serwer ?

Autor: Artek W. <luke_at_abdo.com.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 13:23:01 MET DST

Tomasz Onyszko napisał(a):

> Stare DOSowe programy to w terminalach dzialaja raczej kulawo, co do
> OpenOffice to sie nie wypowiem bo nigdy nie uruchamialem na TS - cos mi
> sie kolebie ze wymagalo jakis dziwnych uprawnien do Program Files czy
> gdzie je tam zainstalowac.
openoffice trza zainstalować raz "globalnie" a potem odpalić instalację
"plików użytkownika" - w profilu towrzy się katalog z konfiguracją dla
OO danego usera. walczyłem z tym kiedyś na TS opartych na w2k . działało
całkiem sprytnie :-) (schodki były tylko podczas upgrace`ów ze starszych
oo do nowszych)
jak potrzeba - przeryję swoje archiwa i znajdę - myślę - te śmieci.

--
Artek
z adresu email usuń "com"