Re: Kontroler domeny a serwer plikow w Windows 2003 Serwer ?

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 10:26:27 MET DST

Paweł Goleń wrote:
> Tomek, przypomina mi się post osoby, która kiedyś na tej grupie pytała,
> czy każdy serwer powinien być kontrolerem domeny. Jeśli ludzie dopiero
> zaczynają swoją przygodę z poważniejszym zastosowaniem Windows, to
> czasami trzeba ustalić z nimi terminologię, bo inaczej może być problem ;)

Dlatego sugerowalem doczytanie przed dalsza praca ... po to zeby zlapac
podstawy.

> A tak swoją drogą, to przy tej mieszaninie systemów ja bym się
> zastanowił, czy z tego W2K3 nie zrobić serwera terminali...

Ano .. niby tak, sczegolnie ze sa Windows XP Home (pytanie ile). Co
prawda przy 80 uzytkownikach ja i tak bym sie sklanial ku temu zeby
zorganizowac to wszystko w domene itp ale kolega ma jeden serwer jak
narazie i funkcja DC polaczona z TS to dla mnie srednie rozwiazanie.

Wszystko zalezy jakie aplikacje maja byc uruchamiane itp. czy te stacje
robocze moga miec z nimi problem i tak dalej i tak dalej ... ale masz
racje, w takim srodowisku terminale to kuszace rozwiazanie.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl