Re: Kontroler domeny a serwer plikow w Windows 2003 Serwer ?

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 10:02:48 MET DST

Tomasz Onyszko wrote:

> Jacek, z tego co pisze kolega wnioskuje ze on nie ma jeszcze zadnego DC
> i wlasnie sie pyta czy powinien takowy sobie wypromowac.

Tomek, przypomina mi się post osoby, która kiedyś na tej grupie pytała,
czy każdy serwer powinien być kontrolerem domeny. Jeśli ludzie dopiero
zaczynają swoją przygodę z poważniejszym zastosowaniem Windows, to
czasami trzeba ustalić z nimi terminologię, bo inaczej może być problem ;)
A tak swoją drogą, to przy tej mieszaninie systemów ja bym się
zastanowił, czy z tego W2K3 nie zrobić serwera terminali...

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl