Kontroler domeny a serwer plikow w Windows 2003 Serwer ?

Autor: MK <silos_at_po.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 07:09:02 MET DST

Witam

Na wlasnie zakupionym serwerze zostal zainstalowany swierzy Windows 2003
Server Standard. Chcialem aby ten serwer przechowywal wspolne programy i
dokumenty ok 80 uzytkownikow. Oczywiscie zostana oni podzieleni na grupy a
te dostep do okreslonych programow i dokumetow wspolnych. Pytanie moje
dotyczy tego jaka rola powinna byc ustaiona serwera poniewaz obecnie nie ma
on jeszcze zadnej uruchomionej. Czy w takiej sytuacji wystarczy sama rola:
Serwer plików czy dodatkowo takze uruchomic Kontroler 1 domeny + serwer DNS
i WINS dla poprawienia pracy i szybkosci wyszukiwania w sieci? Czy nie
bedzie konfliktu pomiedzy rola Serwera plików jak i Kontrolera domeny
poniewaz w sumie chodzi mi o udostepnianie zasobow na serwerze dla
konkretnych grup uzytkownikow ?

Przepraszam ze tak pytam ale mam pierwszy kontakt z systemem Win 2003 Server

Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

Z powazaniem
M.K.