Re: jak uniemożliwić wyłącznie programu?

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 22:34:32 MET DST

Sep wrote:

> Bardzo spodobał mi się natomiast pomysł, aby korzystać z programów pracujących
> jako usługi. (jakie to programy?? proszę o nazwe takowego firewalla i
> antywirusa). a może można je wkompilować w jądro systemu na stałe??

A może po prostu się trochę doucz jak działa Windows, jakie masz
możliwości zalogowania się na innego użytkownika (RunAS) i tym
podobnych, mało istotnych rzeczy? Bo po tekście o "wkompilowywaniu
antywirusa w jądro" podejrzewam, że nie wiesz o tym systemie zbyt wiele.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl