Re: jak uniemożliwić wyłącznie programu?

Autor: Sep <sepu_at_USUNTOgazeta.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 14:37:06 MET DST

> A może po prostu się trochę doucz jak działa Windows, jakie masz
> możliwości zalogowania się na innego użytkownika (RunAS) i tym
> podobnych, mało istotnych rzeczy? Bo po tekście o "wkompilowywaniu
> antywirusa w jądro" podejrzewam, że nie wiesz o tym systemie zbyt wiele.

Najwięcej krzyczą i obrażają innych Ci, którzy mają najmniej do powiedzenia (np.
Lepper). W związku z tym nie zarzucaj mi, że nie znam się w ogóle na windowsie
(kompa mam już od 10 lat), bo to nieprawda (np. kiedyś postawiłem na jednym
dysku twardym: DOS (z win3.11), windows98se, windows 2000; grzebałem w
rejestrze; nauczyłem się wszystkich poleceń dosowych (łącznie z tymi zawartymi w
config.sys i autoexec.bat) i ... (mógłbym tak wymieniać dalej, ale nie chcę
zaśmiecać grupy).
Użyłem tego linuksowego słowa (jak widzisz nie tylko windowsem się interesuje),
aby urozmaicić wypowiedź: chciałem się zapytać czy jest możliwe nadanie takiej
wagi antywirusowi i firewallowi, że ich wyłączenie= zamknięcie systemu