Re: Instalacja systemu bez fdd i cd

Autor: Krzychu <wxyz_at_spamy.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 15:16:54 MET DST

On Fri, 9 Sep 2005 22:41:30 +0100, "s8y" <bszwj@gazeta.pl> wrote:

>kopiowanie katalogu i386 na inna partycie i uruchanianie z niej instalki
>bedzie dlugo trwalo
>(o ile dysk nie ma smart drive). Nie wiem co to za modle ale powinien miec
>Eprom na k.sieciowej.
>na jakims komp. postaw server z instalka sys. zbootuj laptopa z k.sieciowej
>i dalej juz sobie
>sam znajdzie server i zacznie instalacje (jedyna wada to ze usunie wszystkie
>partycje na hdd i utworzy tylko 1 partycje na caly hdd)

witaj,
co miales na mysli piszac postawic server?
podlaczylem laptopa z moim stacjonarnym kompem kabelkiem scrossowanym,
wrzucilem co cd instalke windowsa, udostepnilem ten dysk ale laptop
nie widzi mojego kompa a co z tym idzie instalki, napisalem w drugim
poscie jakie sa komunikaty.

--
Pozdrawiam
Krzysiek