Re: Instalacja systemu bez fdd i cd

Autor: s8y <bszwj_at_gazeta.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 23:41:30 MET DST

> A moze by tak utworzyc druga partycje na dysku i skopiowac na nia
instalator?
> W jaki sposob uruchomic wtedy instalacje?
> Do laptopa mam jeszcze cd/dvd na usb, ale watpie aby mozna bylo w ten
> sposob odpalic instalator. Moze jakis inny pomysl?

kopiowanie katalogu i386 na inna partycie i uruchanianie z niej instalki
bedzie dlugo trwalo
(o ile dysk nie ma smart drive). Nie wiem co to za modle ale powinien miec
Eprom na k.sieciowej.
na jakims komp. postaw server z instalka sys. zbootuj laptopa z k.sieciowej
i dalej juz sobie
sam znajdzie server i zacznie instalacje (jedyna wada to ze usunie wszystkie
partycje na hdd i utworzy tylko 1 partycje na caly hdd)