Instalacja systemu bez fdd i cd

Autor: Krzychu <wxyz_at_spamy.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 08:16:25 MET DST

Witam

Dostalem od kolegi laptopa Toshiba (PIII 1GHz, 128MB RAM) aby
zainstalować mu system. Obecnie jest w nim Win98SE, lecz mysle ze na
tej konfiguracji moznaby spokojnie zainstalowac Win2k lub WinXP. Jest
jednak jeden problem, laptop ten ma uszkodzony cdrom i flopa.
Jak wiec zainstalowac xp? Wiem ze mozna to zrobic przez siec,
sprawdzalem laptop ma mozliwosc bootowania przez siec. Ale jaka jest
przy tym procedura? Wiem ze trzeba zaladowac sterowniki do karty
sieciowej (uruchamianie systemu z dyskietki?). A moze by tak utworzyc
druga partycje na dysku i skopiowac na nia instalator? W jaki sposob
uruchomic wtedy instalacje?
Do laptopa mam jeszcze cd/dvd na usb, ale watpie aby mozna bylo w ten
sposob odpalic instalator. Moze jakis inny pomysl?

--
Pozdrawiam
Krzysiek