Re: Po co windows uzywa tyle swap'a?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 18:12:47 MET DST

W dniu Fri, 09 Sep 2005 18:06:30 +0200, osoba określana zwykle jako
Radosław Sokół pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Wcale nie durne. Programista zawsze wie najlepiej.

Raczysz żartować? Po to żądam zaalokowania pamięci, żeby system
wiedział, że dał mi tę pamięć. Po co inaczej miałbym tę pamięć alokować?
Dla jaj?

>Małe aplikacje nawet w mocno obciążonym pamięciowo systemie
>zachowują się idealnie i nie są wyswapowywane.

Nawet jeżeli przez połowę doby wiszą nic nie robiąc? Czad.

>Oczywiście, że ma. Jak sobie wyobrażasz swapa bez ewidencji?

No właśnie nie wyobrażam sobie. Podobnie jak nie wyobrażam sobie
sensownego swapowania bez zliczania częstości użycia stron.

--
\------------------------/ ach!  coz  widze!! oto istota przez duze 'i'