Re: windows update nie moze sie przebic przez firewall

Autor: nn <skippy16_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 18:08:15 MET DST

> Według tego co pisze microsoft to działają. I tylko one działają w takim
> przypadku.

wedlug tego co wlasnie doswiadczam to od czasu kiedy powiedzialem
microsoftowi ze nie chce instalowac owej poprawki aktualizacje automatyczne
milcza jak najete, a na windows update mam dostepny do aktualizacji ten
wlasnie patch.
a to co dziala w przypadku gdy nie zainstalujemy KB892130, to, z tego co
dzis wyczytalem poprawki krytyczne. moge sie jedynie domyslac ze od czasu
mojego buntu :> nie wyszla zadna poprawka krytyczna.

--
nn