Re: Instalacja systemu bez fdd i cd

Autor: Krzychu <wxyz_at_spamy.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 15:09:46 MET DST

witam.
mam problem z instalacja nowego systemu w laptopie, poprzedni windows
padl po probie zrobienia partycji w partition magic, wiec obecnie
zostalo mi bootowanie przez siec, bo fdd i cd sa niesprawane a dvd
przez USB jest niewidoczne w biosie :((
Podlaczylem wiec laptopa z moim stacjonarnym kompem kabelkiem
scrossowanym, wrzucilem do napedu instalke windowsa xp, ustawilem
adres 10.0.0.2 brama 255.255.255.0 ale laptop nie widzi instalatora,
probowalem rowniez na DHCP. W laptopie wyskakuje komunikat:
PXE-E51: No DHCP or BOOTP offers received
PXE-MOF: Exiting Intel PXE ROM
Invalid system disk
Replace the disk, and then press any key

Podobnie jest jak podlacze laptopa do LAN:
Client mac adres: (adres mac karty)
Client IP: 10.0.0.3 MASK: 255.255.255.0 DHCP IP: 10.0.0.2
PXE-E53: No boot filename received
PXE-MOF: Exiting Intel PXE ROM
Invalid system disk
Replace the disk, and then press any key

10.0.0.2 to adres rutera, wyglada jakby laptop tam szukal instalatora,
probowalem juz ustawic kolejne adresy statyczne w moim kompie
stacjonarnym 10.0.0.3 i 4 ale nie daje to zadnego rezultatu.
Ma ktos jakis pomysl, bo mi juz rece opadaja po calym wczorajszym dniu
i zarwanej nocce.

--
Pozdrawiam
Krzysiek