Re: Network Monitor na XP?

Autor: yarrox <yarrox_at_wp.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 01:53:02 MET DST

> W Prof jest. W HE nie ma!
> Zatem nie ma potrzeby instalowania tego z 2k3. Ale gdyby ...to nie
> polecam, bo kłopoty mogą być.

hmmmm.... no to poddaje się, bo nie mogę znaleźć Network Monitora na XP
Prof...
Nie ma w narzędziach administr., ani w narzędziach systemowych ani w control
panel...
Ani w add/remove programs po wybraniu windows components nie ma go
nigdzie...
zresztą sam MS pisze tu: http://support.microsoft.com/?id=310875 że pod XP
to tylko mogę sobie z support toolsów zainstalować netcap.exe ale network
monitor to tylko jest na wersjach serwerowych...
cytat:
"Monitor sieci jest dostarczany z produktami Windows Server oraz z programem
Microsoft Systems Management Server (SMS).
Program Netcap udostępnia funkcje przechwytywania, które są podobne do
wersji Monitora sieci dostarczanego z produktami Windows Server; programu
Netcap należy jednak używać w wierszu polecenia".

--
yarrox