Re: Network Monitor na XP?

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 09:04:14 MET DST

 "yarrox" log:
> hmmmm.... no to poddaje się, bo nie mogę znaleźć Network Monitora na
> XP Prof...
> Nie ma w narzędziach administr., ani w narzędziach systemowych ani w
> control panel...
> Ani w add/remove programs po wybraniu windows components nie ma go
> nigdzie...
> zresztą sam MS pisze tu: http://support.microsoft.com/?id=310875 że
> pod XP to tylko mogę sobie z support toolsów zainstalować
> netcap.exe ale network monitor to tylko jest na wersjach
serwerowych...
> cytat:
> "Monitor sieci jest dostarczany z produktami Windows Server oraz z
> programem Microsoft Systems Management Server (SMS).
> Program Netcap udostępnia funkcje przechwytywania, które są podobne
> do wersji Monitora sieci dostarczanego z produktami Windows Server;
> programu Netcap należy jednak używać w wierszu polecenia".

:-) Doszło chyba do małego niezrozumienia z mojej strony ...no i z
powodu używania tej samej mylącej IMHO definicji (Monitor sieci) przez
M$a.
Monitorowanie sieci w XP Prof jest dostępne z linii poleceń
(netcap/Support Tools)) jak to "namierzyłeś"/wykryłeś. Natomiast 2k3
faktycznie ma do dyspozycji pełny interfejs Monitora sieci, a XP Prof
takiego nie ma. Wyszło na to, że dla mnie to nie było takie istotne, a
dla Ciebie jednak tak:-)
Zatem w zaistniałej sytuacji na siakieś testowej maszynie zinstalowałbym
jednak w XP Prof pełny interfejs Monitora sieci z 2k3 i obadałbym go,
czy jest OK.
GL

--
M.I.C.H.A.L.: Mechanical Intelligent Calculation
and Hazardous Assassination Lifeform