runas i Eksplorator Windows [z odpowiedzią]

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 01:17:12 MET DST

Witam!

Próbuję uruchomić Eksploratora Windows na innym koncie użytkownika. Mam
naznaczoną opcję uruchamiania okien w osobnych procesach jeśli to ma
znaczenia. Jeśli wykonuje tą operacja na koncie innego użytkownika to
działa. Ale jeśli na koncie administratora to nie.

Czy jest jakaś szansa na przeglądanie plików jako administrator bez
przelogowania.

*** Odpowiedź ***

W czasie pisania tego pytania sam znalazłem odpowiedź :-) Więc dla
zainteresowanych ją zamieszczam. Należy się zalogować na konto
administratora i ustawić w Eksploratore Windows opcje: Uruchom okna folderów
w osobnych procesach. Niestety nie znalazłem zasady grup aby zautomatyzować
to ustawienie.

Także samo pytanie chyba jest nieaktualne.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski