Re:[NTG] upiększanie w2k

Autor: Krzysztof Wolski <wloczykij78wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 08:56:35 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> No to nie wiem o co Ci chodzi. Przecież sam to sobie utworzyłeś to czemu
> zrzucasz na Windowsa?

Chodzi mi o to, że przy takim samym wykorzystaniu systemu, takim samym
podziale na konta użytkowników etc, różnica poinstalacyjna w zajmowanej
przestrzeni na dysku wyniosła aż 1 GB z hakiem. Na partycji, która miała
5 GB, to była dość istotna kwestia, czy warto. Pracując dwa miesiace
równolegle na obu systemach, stwierdziłem że nie warto... Usługi, które
zostały w XP dodane, w ogóle do niczego mi się nie przydawały, a
wyłączanie czegoś, czego nie musiałem wyłączać w 2000 (bo albo było
domyślnie wyłaczone, albo tego NIE BYŁO) doprowadzało mnie do szewskiej
pasji. Tylko tyle.

Kończmy ten wątek, bo się NTG zrobił...

--
Pozdrawiam, Krzychu