Re: upiększanie w2k

Autor: Arczi <nothing_at_..com>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 12:07:04 MET DST

On 2005-09-03 11:42 brand wrote:
> A jako eksploratora używać można totalcommandera... i w każdym gównianym
> windowsie wygląda tak samo ;)
> Gadasz jak facet chwalący poloneza caro, który nigdy nie jeździł
> zachodnim nowoczesnym niby przebajeżoneym (a wszystko dla komfortu i
> bezpieczeństwa jadących) samochodem.

Fajne porównanie ;).
A przyznam się, że z XP mam do czynienia jedynie gościnnie i bardzo
sporadycznie. Nie grzebałem w nim zatem i nie istalowałem dodatkowego
oprogramowania (do którego i tak nie miałem dostępu).
Psioczenie może faktycznie jest w tym wypadku nie na miejscu, ale XP
mnie nie przekonywał. Nie widziałem kompletnie nic, co by zostało dodane
'dla komfortu i wygody'. Mówiąc inaczej - wszystkie dodatki były dla
mnie upierdliwe.

--
Pozdrawiam
Arczi