Re: Zdalne przelogowanie komputera

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 11:54:26 MET DST

Użytkownik <agad@seznam.cz> napisał w wiadomości
news:1116.000008a4.43183f58@newsgate.onet.pl...

> punktu

> Wczoraj to testowalam. Po puszczeniu psshutdown z opcja -o
> komputer zachowuje sie dokladnie tak samo jak kiedy klikne na
> Start-Log off user1: user1 zostanie wylogowy i natychmiast
> zalogowany ponownie. Rowniez po restarcie automatycznie zostaje
> zalogowany user1. Jako administrator moge sie zalogowac jedynie
> wtedy, kiedy po Log off trzymam "shift". Jedynie wtedy dostane
> sie do ekranu logowania. Agata

Spotkałem się z tym kiedyś. Takie zachowanie występuje gdy
autologowanie zostanie włączone jakimś tweakiem, ale szczegółów nie
sprawdzę teraz. Spróbuj po prostu włączyć logowanie domyślnego usera
po restarcie w panelu wywoływanym poleceniem control userpasswords2.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/