Re: Zdalne przelogowanie komputera

Autor: <agad_at_seznam.cz>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 14:02:32 MET DST

> Szczerze wątpię w Twoje słowa. Po wylogowaniu się usera nie powinien się
> nikt więcej automatycznie zalogować. Sprawdź dokładnie.
>
> --
> Pozdrawiam
> Piotrek

Wczoraj to testowalam. Po puszczeniu psshutdown z opcja -o komputer zachowuje
sie dokladnie tak samo jak kiedy klikne na Start-Log off user1: user1 zostanie
wylogowy i natychmiast zalogowany ponownie. Rowniez po restarcie automatycznie
zostaje zalogowany user1. Jako administrator moge sie zalogowac jedynie wtedy,
kiedy po Log off trzymam "shift". Jedynie wtedy dostane sie do ekranu logowania.
Agata