Re: MS Vista

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 17:06:16 MET DST

*** Sawa <ROT13_ndn@b2.cy>:

> Instalował ktoś na Virtualu? Chciałem sobie pooglądać zmiany,
> instalator wygląda ładnie tym bardziej bez przelatujących przechwałek
> co program może,

Bo w betach się tego nie daje, często daje się za to np. zdjęcia zespołu
programistów czy jakieś śmieszne teksty (w sensie takie nie formalne),
IMHO w finalnym produkcie w tej fazie będzie się wyświetlał bełkot
marketingowy - nowy, super, lepiej itd. ;) Norma - wszędzie tak jest.

> po ok 2-3h (słaby sprzęt PIV 2,8)

Ta słaby - piszę to z durona 500Mhz. ;P

> komp się restartuje pojawia się okienko Finalizacja instalacji, nie
> restartuj teraz komputera i lata zielony pasek.... zostawiłem tak na
> noc rano to samo pokazuje że mieli dyskiem i nic więcej sie nie dzieje
> a pasek cały czas w kółko. Przydzielone miejsce na HDD 15GB Ram
> 360MB.

No cóż to jest beta.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )