Re: Ikonka dla katalogu

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 17:01:37 MET DST

*** Michal Biek <mb@2.pl.invalid>:

> Tylko czy warto sobie komplikować pracę z Windows jak nie jest to
> bezwzględnie konieczne ...jako użytkownik domowy/biurowy...?!:-)

Umm to jest co innego. Mamy problem z płytkami z Macintosha - ludzie
przysyłają nam dane w tym formacie i niestety nie ma żadnych szans aby
przestali. ;) Więc kupiłem stary komputerek (slim) za 99zł,
zainstalowałem na nim Linuksa (bo ten sobie radzi z tymi płytami) i
ustawiłem go tak, że po włożeniu płyty automagicznie ją montuje i
eksportuje przez sieć jako udział. :) I to działa! Wyszło taniej i
lepiej (taki podmapowany dysk wygląda identycznie jak CD dla
użytkownika) niż kupowanie oprogramowania specjalnie do tego
przeznaczonego.

I teraz to wygląda tak, że jest sobie serwerek z udziałem:

\\bilbo\cd (Naped CD)

Wewnatrz są katalogi:

\\bilbo\cd\otworz
\\bilbo\cd\wysun

Pod otworz jest podpieta zawartosc CD i skrypt, ktory montuje CD jezeli
ktos wejdzie do tego katalogu. Pod wysun jest podpiety skrypt
odmontowujacy (o ile ktos inny nie korzysta z tego CD, bo wtedy nie
zadziala - i prawidlowo) plytke i wysuwajacy tacke.

Chcialem po prostu ustawic ladne ikonki dla tych katalogow. ;)

Dzięki za odpowiedzi.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )