MS Vista

Autor: Sawa <ROT13_ndn_at_b2.cy>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 14:47:42 MET DST

Witam!

Instalował ktoś na Virtualu? Chciałem sobie pooglądać zmiany, instalator
wygląda ładnie tym bardziej bez przelatujących przechwałek co program może,
po ok 2-3h (słaby sprzęt PIV 2,8) komp się restartuje pojawia się okienko
Finalizacja instalacji, nie restartuj teraz komputera i lata zielony
pasek.... zostawiłem tak na noc rano to samo pokazuje że mieli dyskiem i nic
więcej sie nie dzieje a pasek cały czas w kółko.
Przydzielone miejsce na HDD 15GB Ram 360MB.

Sawa