Re: nie mogę się przelogować na innego użytkownika

Autor: Zibi <zpstaniow_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 22:09:33 MET DST

To jest mój prywatny komp w domu WinXP mam tylko podłączoną neostrade i nic
poza tym ale to się zaczęło przed podłączeniem neo podejrzewam za są
wyłączone jakieś usługi tylko nie bardzo wiem które, po kliknięciu z menu
start wyloguj / przełącz użytkownika nic się nie dzieje, a po win+L od razu
wyskakuje ekran odblokowania komputera przez aktualnego użytkownika lub
administratora

Pozdro
Zibi