Re: Nazwa komputera na pulpicie

Autor: rafalm <nospam_wielkiwafel_nospam_at__op_._pl_>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 20:40:27 MET DST

Użytkownik "goomish" napisal:

> Hmm... A to BGinfo z sysinternals na pewno Ci nie pasuje? Wkleja masę
> różnych informacji na tapetę.
> No ale jeżeli rzeczywiście nie to może jakieś samurize czy coś w tym
> stylu?

Programik jest super, pokazuje mnostwo roznych rzeczy (mi potrzebna jest
tylko nazwa PC) ale niestety w firmie nie bardzo moge uzywac jakichkolwiek
programow, a po drugie BGinfo wkleja te dane na tapete (robi jpga) i ja
podmienia, a obawiam sie ze niestety Policie niekiedy nie pozwalaja na
zmiane tapety. Najbardziej pasowal by mi jakis skrypcik.
Natomiast o samurize musze jeszcze poczytac :), dzieki

Pozdrawiam
rafalm