Re: Nazwa komputera na pulpicie

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 20:24:45 MET DST

Dnia 2005-08-30, *rafalm* w: <news:df27qv$4so$1@news.onet.pl> napisał(a):

> sie
> %USERDOMAIN%
>
> Dzieki za podpowiedz, ale nie o to mi chodzilo. Chcialbym aby nazwa peceta
> byla widoczna najlepiej w prawym dolnym rogu (tak jak wersja Windows - to
> akurat da sie zrobic jakimkolwiek Twaekiem).

Hmm... A to BGinfo z sysinternals na pewno Ci nie pasuje? Wkleja masę
różnych informacji na tapetę.
No ale jeżeli rzeczywiście nie to może jakieś samurize czy coś w tym
stylu?

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*