Re: [OT] Re: NTFS vs FAT32

Autor: WoDzU <wodzub16_at_wywalto.epf.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 15:04:02 MET DST

Dnia Tue, 30 Aug 2005 14:47:20 +0200, Michal Kawecki napisał(a):

> Raczej ani jedno, ani drugie. Problem z częstym ponawianiem
> sprawdzania spójności systemu plików pojawiał się dość często na
> grupach. Jest on jednoznacznie związany albo z
> uszkodzonym/niekompatybilnym sprzętem, albo ze złymi sterownikami
> kontrolera dysku. Niekiedy problemem mogą być też źle napisane
> aplikacje, taki Borg TV potrafił na przykład na amen rozsypać partycję
> NTFS - i tylko NTFS....

Hmm... nie sądzę, żeby był uszkodzony, co do niekompatybilności - całkiem
możliwe, że moja mobo nie do końca sobie radzi z tym dyskiem. Tym
bardziej, że zamiast wykryć dysk w BIOSie jak każdy inny - wykrywa go i
... ustawia "auto". No, ale jak już wspomniałem wcześniej - dysk działa
świetnie w FAT32 i nie ma z nim absolutnie żadnych problemów, nawet
niespójności danych bardzo rzadko występują (w sumie nie mogę sobie
przypomnieć ostatniej takiej sytuacji). Dlatego stawiam raczej na błąd
Partition Magic.

Być może zasugerowałeś się sigiem - nie używam BorgTV, ponieważ kiepsko
współpracuje z moją kartą TV.

--
#_Palomino 1700+ ;  KT7H+ Gigabyte_#