Re: [OT] Re: NTFS vs FAT32

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 14:47:20 MET DST

Użytkownik "WoDzU" <wodzub16@wywalto.epf.pl> napisał w wiadomości
news:kfn2nw3b3sc7$.1kl9e869yr0sc$.dlg@40tude.net...

> To jak wytłumaczyć fakt, że z pozostałymi partycjami (FAT32) jest
> wszystko OK?
>
> BTW. Sformatowałem tą nieszczęsną partycję w systemie FAT32 i
> pozbyłem się problemu. Czy to możliwe, że w2k źle obsługuje NTFS?
> A może Partition Magic, którym stawiałem tą partycję - skopsał
> sprawę?

Raczej ani jedno, ani drugie. Problem z częstym ponawianiem
sprawdzania spójności systemu plików pojawiał się dość często na
grupach. Jest on jednoznacznie związany albo z
uszkodzonym/niekompatybilnym sprzętem, albo ze złymi sterownikami
kontrolera dysku. Niekiedy problemem mogą być też źle napisane
aplikacje, taki Borg TV potrafił na przykład na amen rozsypać partycję
NTFS - i tylko NTFS....

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/