Re: [OT] Re: NTFS vs FAT32

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 15:24:47 MET DST

Użytkownik "WoDzU" <wodzub16@wywalto.epf.pl> napisał w wiadomości
news:yi1tun8kf2tu$.1i2izoxcu4d06$.dlg@40tude.net...

> Hmm... nie sądzę, żeby był uszkodzony, co do niekompatybilności -
> całkiem możliwe, że moja mobo nie do końca sobie radzi z tym
> dyskiem. Tym bardziej, że zamiast wykryć dysk w BIOSie jak każdy
> inny - wykrywa go i ... ustawia "auto". No, ale jak już
> wspomniałem wcześniej - dysk działa świetnie w FAT32 i nie ma z
> nim absolutnie żadnych problemów, nawet niespójności danych bardzo
> rzadko występują (w sumie nie mogę sobie przypomnieć ostatniej
> takiej sytuacji). Dlatego stawiam raczej na błąd Partition Magic.

Tak czy tak, nie doszukuj się reguły, że "jak u mnie nie działa to
znaczy, że jest be". Kop dalej. Ze swojej strony proponuję na początek
wyłączyć w BIOS-ie opcję 32-bit Disk Access lub IDE Block Mode.

> Być może zasugerowałeś się sigiem - nie używam BorgTV, ponieważ
> kiepsko współpracuje z moją kartą TV.

Nie, to był po prostu jeden z najbardziej znanych przypadków
niekompatybilności oprogramowania wyłącznie z systemem plików NTFS.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/