Re: Jak pozbyć się opcji wyboru systemu...

Autor: Dosh Barry Urgman <nonaktiv.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 17:31:59 MET DST

Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał(a):

> Wybitnie uzdolniony(a) Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl> napisał(a) w
> wiadomości news:hr7zm3yqi4fk$.1koh4tuqrtc9x.dlg@40tude.net..., że:

> Dla uzupelnienia dodam (pisze, ze ma zainstalowane dwa sys.oper. W2k i XP -
> moze bedzie mu potrzebny)
> Wyedytuj plik boot.ini i ustaw :
> [Bott Loader]
> Timeout=0
> Natomiast jesli masz W2K jako domyslny, a chcesz aby to byl WinXP, to mozesz
> zmienic po wejsciu do XP klikajac kolejno Panel strowania/ System/ zakladka
> [...]
Tak właśnie zrobiłem i z uruchamianiem jest tak jak chciałem. Natomiast mam
jeszcze jeden nierozwiązany problem. Odwrotny do bootowania, czyli zamykanie
systemu. Chodzi o XP. Trwa dobre 30 sekund. Ten problem miałem jeszcze przed
zmianą czasu bootowania, także nie jest to powiązane. Robiłem wcześniej zmiany
systemowe: w ustawieniach Wydajności mam włączone Niestandardowe, ponieważ
komputer służy mi przede wszystkim do robienia muzyki, więc masę obciążeń
graficznych mam wyłączonych, wyłączyłem też kilka usług jak zdalne sterowanie
na przykład, wyłączona jest Hibernacja, w rejestrze w kluczu
NtfsDisableLastAccessUpdate ustawiłem wartość 1, żeby zwiększyć wydajność,
wyłączona jest też usługa indeksowania. To są te "najgłębsze" zmiany, któych
dokonałem. System pracuje całkowicie stabilnie i zdecydowanie wydajniej.
Natomiast jest kłopot z szybkim wyłączaniem się XP. Czy któreś z powyższych
ustawień mogło wpłynąć na tę czynność?