Re: Komunikacja między procesami & Model zdarzeniowy

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 16:23:13 MET DST

Antronak wrote:
> Witam grupę.
>
> Czy Windows umozliwia mi komunikacje pomiedzy procesami wykorzystujac model
> zdarzeniowy? Chcialbym aby jedna aplikacja powiadomila inne o pewnym zdarzeniu
> i wraz z nim przekazala dane (np. lancuch tekstowy). Wiem ze mozna zrobic to
> wykorzystujac komunikat WM_COPYDATA. Ale czy sa inne sposoby?

Znaczy sie jak jeszcze cokolwiek pamietam z programowania pod Win to
generalnie okienka opieraja sie na zdarzeniach i komunikatach, ale to w
duzym uproszczeniu.

Tutaj masz przyklad kodu jak wyslac komuniakt pomiedyz aplikacjami:
http://ryanfarley.com/blog/archive/2004/05/10/605.aspx

Co do komunikacji pomiedzy procesami to zawsze mozesz uzyc mechanizmu MSMQ

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl