Re: odmowa dostepu do services.msc

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 23:06:31 MET DST

The Unemployed log:
[...]
> Gmerałem w msconfig bo mi się realplayer pododawał ze wszystkimi usługami
> do autostartu :(
Skonfigurować RP można, aby nie dodawał wszystkiego. A po konfiguracji
conajwyżej może być w autostart autoupdate RP:), które na czas sesji łatwo
się już pozbyć. Jednakże jest uparty i po uruchomieniu RP powróci. Taki
siakiś urok RP 10.
> Wyłączyłem też przez przypadek coś z Nortona i teraz przy starcie mam
> komunikat, że coś się nie włącza, każą naprawić to właśnie przy pomocy
> services.msc do których nie mogę wejść...
Musiało to być coś innego od Windows Services, bo Norton nie rządzi jak na
razie (jeszcze) systemem.
Skorzytałbym z przywrócenia stanu sprzed wypadku czyli np.:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;306084
> Co to jest "ZZL"?
Zasady Zabezpieczeń Lokalnych (a to chyba nieaktualne po Twoich
wyjaśnieniach).

--
"W przypadku wniesienia przez pozwanego sprzeciwu w sposób prawidłowy nakaz
traci moc..." KPC