Re: XP SP2 + DEP

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 23:15:13 MET DST

Tomek log:
> Jest taka zakłądka w wydajności mojego komputera: zapobieganie wykonywania
> danych. Mam prescotta który nie robi tego sprzętowo, i zastanawiam się czy
> jest sens zostawienia ustawienia domyślnego tj. "dla istotnych"; i na
> ile mi to spowolni komputer.

Tak czy inaczej jest to zabezpieczenie. A czy Ci spowolni czy nie to zrób
sobie testy wydajnościowe bez DEP i z DEP.
Ja to włączam dla istotnych gdziekolwiek to widzę i się nie zastanawiam/nie
kalkuluję czy PC zwolni czy nie. IMHO może być trochę mniej problemów z DEP
niż bez DEP.

--
"W przypadku wniesienia przez pozwanego sprzeciwu w sposób prawidłowy nakaz
traci moc..." KPC