Re: net use dodatkowe litery

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 20:09:13 MET DST

Piotr Smerda log:
> A sprawdziłeś jaki efekt da np "net use ą: \\maszyna\zasob" ?
To jest produkt/propozycja z Twojej któreś płaskiej pókuli, nie moja! Nie
wkładaj zatem swoich "porąbanych" wymysłów do tego co napisałem! Bo nic
takiego nie sugerowałem, ani nie napisałem.
[...]
> I nie tłumacz swego braku wiedzy smileyami czy żartobliwym tonem.
Podniosę głos tym razem o ton wyżej. Nie dosyć, że tak jak napisałem jesteś
"..." adwersarzem, to jeszcze to jeszcze do tego lekko potrąconym. W
odpowiedzi Tak;-) nie chodzi(ło) o ograniczenenia dla liter, tylko o *ilość
liter*, bo takie było pytanie.
[...]
> "Zamapuj sobie pod Ą, Ś, Ł" nie jest odpowiedzią
> sensowną i rzeczową.
Teraz podniosę ton jeszcze wyżej. Smerdek jesteś albo kiepsko dobrane szkła
masz, bo następnie było "Problem jednak po stronie "mapowanych" dysków..."
... i nieważne jak zwał: mapowanie czy autentykacja, bo w przypadku jest net
use ..., a na końcu dodałem itd itp, co oznacza(ło), że syntax jest
niepełny. Jest natomiast pełny bez Twoich poprawnych, ale śmiesznych
pouczeń, bez problemu spod cmd net use /? !:-) co mogłem napisać i ewent.
skomentować, ale nie chciałem tak ino zrobiłem to tak;-)
EOD ... z powodu turbulencji w Lublinie... zakłóceń na łączach w Poznaniu;-)
P.S.
A jak na żartach się specjalnie nie znasz albo ich nie rozumiesz/nie widzisz
to zamknij, pls, na przyszłość swoją profesjonalną technicznie papunię i
mnie nie denerwuj...!
...oraz mów za siebie, bo na razie siakieś wyimagionwane
pretensje/wątpliwości masz tylko Ty.

--
"W przypadku wniesienia przez pozwanego sprzeciwu w sposób prawidłowy nakaz
traci moc..." KPC