Re: net use dodatkowe litery

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 19:20:57 MET DST

On Sun, 28 Aug 2005 17:52:31 +0200, Michal Biek wrote:

> Piotr Smerda log:
> [...]
> Witam "totalnie nierozgarniętego" adwersarza...!:-)
> Nie zauważyłeś, że 1' pytanie jest otwarte i że dałem po tak ;-)! Z
> kontekstu wprawdzie w wynika o co loto, ale z mojego Re też, bo zrób na
> swoim PC cmd net use Ś:\ ...i nie ma strike ino że nie można znaleźć
> zasobu. Zatem kiepsko rozumiesz co czytasz i wyprowadzasz nieprzemyślane
> wnioski jak w laurce. BTW path UNC to nie litery dysku/partycji. Ot i
> tyle..! Replika nie jest konieczna, bo to co powinienem wiedzieć nt już
> [...]

A sprawdziłeś jaki efekt da np "net use ą: \\maszyna\zasob" ?
Bo na moim komputerze zwraca błąd 1200. Polecam opis błędu 1200.
I nie mówi on o niedostępności zasobu zdalnego, który chcesz zamapować a o
niedostępności zasobu lokalnego _pod który_ chcesz go zamapować.
Widzisz tę rożnicę?

Net use \\maszyna\zasob nie mapuje żadnego zasobu. Autentykuje Cię na danej
maszynie i pozwala na dostęp do tego zasobu - możesz wykonać cd
\\maszyna\zasob i będziesz miał bezproblemowy dostęp.
"\\maszyna\zasob" to _JEST_ ścieżka UNC.
Wiem że UNC to nie litera dysku czy partycji ale Net use \\maszyna\zasob
nie odwołuje się do żadnej literki więc Twój przykład był bez sensu.

I nie tłumacz swego braku wiedzy smileyami czy żartobliwym tonem. Odnoszę
wrażenie, że chyba tylko Ty rozumiesz swój specyficzny humor. Na tej grupie
dyskutujemy o sprawach technicznych a pytanie autora wątku takie było.
Głupawa odpowiedź typu "Zamapuj sobie pod Ą, Ś, Ł" nie jest odpowiedzią
sensowną i rzeczową.

--
Piotrek
P.S. "totalnie nierozgarnięty" to określenie które radziłbym Ci skierować