Re: net use dodatkowe litery

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 20:52:39 MET DST

On Sun, 28 Aug 2005 20:09:13 +0200, Michal Biek wrote:

> Piotr Smerda log:
> To jest produkt/propozycja z Twojej któreś płaskiej pókuli, nie moja! Nie
> wkładaj zatem swoich "porąbanych" wymysłów do tego co napisałem! Bo nic
> takiego nie sugerowałem, ani nie napisałem.
> [...]

Z tego co napisałeś
<cytat>
zrób na swoim PC cmd net use Ś:\ ...
</cytat>
wynika, że doskonale znasz składnię net use i wiesz że samo net use Ś:\ nie
zadziała bo :
1. Nie uda Ci się podmapować *nic* pod Ś:
2. Nie masz nic podmapowane pod Ś:\
Jeśli jest inaczej - sprostuj.

> Podniosę głos tym razem o ton wyżej. Nie dosyć, że tak jak napisałem jesteś
> "..." adwersarzem, to jeszcze to jeszcze do tego lekko potrąconym. W
> odpowiedzi Tak;-) nie chodzi(ło) o ograniczenenia dla liter, tylko o *ilość
> liter*, bo takie było pytanie.
> [...]

Zgrywasz się teraz, prawda? Bo chyba nie sądzisz, że ktokolwiek kto zna
system Windows weźmie na poważnie to co piszesz. A wypisywanie takich
"żarcików" ludziom nie znającym się na rzeczy jest po prostu przejawem
złośliwości albo braku taktu.

[ciach wycieczki osobiste]

Uważam, że dyskusje na temat "jaką kto ma papunię" powinny być prowadzone
prywatnie a nie na forum publicznym. Jeśli chcesz podyskutować - zapraszam
cvbgef00@cbpmgn.barg.cy

--
Piotrek
P.S. A jeśli nie masz ochoty czytać moich postów na tej grupie użyj