Re: [XP] ni z tąd ni z owąd 100% procesora

Autor: Eca <wall_st_at_op.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 14:04:37 MET DST

Dzieki ludzie

zwlaszca obu Michalom,
i chweeps
w koncu pomoglo :)

> D:\WINDOWS\System32\paytime.exe
gdy wszedlem do tego katalogu nie bylo tam tego
programu (przy pokaz wszystkie pliki)
ale usunalem go pozniej za pomoca HijackThis

>Wywalić to co pozostawiłem:
i wywalilem przy restarcie wywalilo mi blad krytyczny
ale teraz jest ok, przy drugim restarcie rzadnych problemow :)

teraz word z ktorym pracuje nie obiaza procesora
wykres jego pracy wyglada w koncu normalnie
pełzająca krzywa do wysokosci max 10%
a nie prosta stale na 100% ... uff

> Gołe IE? Bez uaktualnień?? Hmm...

Powziołem wiec postanowienie za jakis czas na nowo postawic system
(chce w miare mozliwosci pozabezpieczac sie jak najlepiej
wiec jakie sciagnac laty zabezpieczenia... wszystko do IE, sp2 tak?
czyli to co niezbedne, albo najlepiej gdzie to wszystko
jest jest opisane z pewnego, sprawdzonego i obiektywnego zrodla )
A tak poza tym to słowo sysyem kojarzy sie z czyms pewnym i solidnym
a nie z dziurawym sitkiem.

a tak na przyszlosc
skad wiecie co mozna usunac co nie gdzie sie tego nauczyc
mam dziwne przeczucie ze przyda mi sie to jeszcze kiedys :)

dzieki jeszcze raz
milej niedzieli
pozdrawiam