[XP] ni z tąd ni z owąd 100% procesora

Autor: Eca <wall_stWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 11:13:20 MET DST

Witam,

Sam nie wiem od kiedy zaczał sie problem
ale byc moze po zawieszeniu sie kompa,
ale wszystko było po tym ok.

Otoż właczam prosty programik np
slownik ang-pol ajt-soft (ktory miesci sie na dyskietce)
i mam obciazenie procesora 100%. Nie jest to odczuwalne
w bezposrednim uzytkowaniu ale widze po sprawdzeniu widze
(np na speedfan i na menedzeze urzadzen to samo) że obciązenie
procesora jest 100% i wzrasta temp.

Po wyłączeniu go wszystko wraca do normy procesor jest odciażony.

Podobnie jest gdy właczam Word (i nic pozatym) lub inne programy.

Nie jest to regula ale zdarza sie czesto teraz widze to zwlaszcza na wordzie bo
na niem pracuje. Skąd to sie wzieło, przecież procesor nie musi wcale na 100%,
gdy właczony jest word a ja sobie gdzies wyjde.
 Po zamknięciu go wszystko wraca do normy.

pozdrawiam