Re: Kasowanie duplikatw

Autor: koncept <no_at_no.no>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 17:38:22 MET DST

On Wed, 24 Aug 2005 17:29:33 +0200, Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>
wrote:

>je¶li masz wylistować tylko te które się nie powtarzaj± to polecam użyć
>polecenia uniq.exe (jest to port uniksowego polecenia uniq). uniq -u
>wy¶wietla tylko linie które nie maj± duplikatów.
>Aha, uniq działa na plikach tekstowych (czyli np txt)
>Znajdziesz go w pakiecie UnxUtils (od razu polecam też ¶ci±gn±ć UnxUpdate)
>http://unxutils.sourceforge.net

No tak... Ale ja jestem raczej takim userem "prościejszym". Wiem o
czym piszesz i nawet w obecnych czasam w pracy używam DOSa, ale czy
nie dałoby sie to wykonac jakos tak bardziej "windowsowo", czytaj
narzędziem z GUI? ;-))

Przede wszystkim dziękuję Ci za wskazówki i poświęcenie mi czasu

Pozdrawiam - koncept