Re: group policy - filozofia

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews1_at_gazeta.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 17:05:48 MET DST

moneo <biuro.skasuj@moneo.skasuj.pl> wrote in message
news:rv1pg1phnb1t018qn482te9t3dr9jdaeia@4ax.com
> pomijajac nomenklature tak wlasnie jest - w ou komputery mam ou
> noinet; w noinet jest link do polis znajdujacych sie w komputery, oraz
> dodatkowa polisa wlasciwa tylko dla noinet z nowym ustawieniem proxy.
> pytania wiec:
> - czy w ou noinet podrzednym do komputery mosi byc polisa/link do
> polisy dostepnej z poziomu wyzszego ou (komputery)?
Absolutnie. W takiej sytuacji to GPO jest dla OU noinet aplikowane
dwukrotnie. Jako dziedziczone GPO i jako przypisane.

> - jezeli tak, to czy kolejnosc listowania w ou noinet powinna byc: 1)
> polisa z komputery, 2) polisa z noinet, czy odwrotnie?
> pozdrawiam
Juz wiesz, że nie jest to potrzebne, ale... Jeżeli podepniesz do danej OU
więcej polis, to masz sytuację jak w sporcie: numer 1 wygrywa. ;) W Twoim
przypadku będzie to więc: 1. GPO noinet. 2. GPO komputery.

--
Darek (DAKOTA)