Re: group policy - filozofia

Autor: moneo <biuro.skasuj_at_moneo.skasuj.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 16:47:50 MET DST

>Generalnie dobrze kombinujesz. :)
>Mała uwaga odnośnie terminologii. _Kontener_, to np. "Users", "Computers",
>"Builtin", "System". Zauważ, że do nich nie możesz bezpośrednio podpiąć
>żadnego GPO. Ale za to OU (Organizational Unit) czy też, jeżeli ktoś woli,
>JO (Jednostka Organizacyjna), to już całkiem inna sprawa. ;)
>Więc mowa o OU. Jeżeli Twoje problemy rozwiąże konfiguracja IE na klientach
>z nie istniejącym proxy, to faktycznie wystarczy, że w OU Komputery
>utworzysz nową OU noinet i utworzysz dla niej nowe GPO w którym to ustawisz
> [...]

pomijajac nomenklature tak wlasnie jest - w ou komputery mam ou
noinet; w noinet jest link do polis znajdujacych sie w komputery, oraz
dodatkowa polisa wlasciwa tylko dla noinet z nowym ustawieniem proxy.
pytania wiec:
- czy w ou noinet podrzednym do komputery mosi byc polisa/link do
polisy dostepnej z poziomu wyzszego ou (komputery)?
- jezeli tak, to czy kolejnosc listowania w ou noinet powinna byc: 1)
polisa z komputery, 2) polisa z noinet, czy odwrotnie?
pozdrawiam