Re: Synchronizacja Outlooka (czy potrzeba Exchange)?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 13:38:46 MET DST

Jacek Marek schrieb:

> Szklana kula:
> "Ile osób tego uzywa?"

sadzac po ruchuna grupach dyskusyjnych (kolaba), troche uzywa.

> W tej cenie masz Outlooka 2003

Outlook 2003 jest dostepny wraz z Office 2003.

Aby ktos mogl uzywac Exchange, nawet jak ma Outlooka, musi placic
licencje, za kazdego uzytkownika.
Czyli placisz za: serwer Exchange, pakiet Office, i za "licencje
dostepowa do serwera Exchange". Wraz z serwerem Exchange jest chyba 5
darmowych licencji.
Przynajmniej tak to u nas w firmie zrozumiano.

> Bo tak to ma dzialac. I juz.
>
> Do 5cio osobowego auta (zgodnie z przepisami) 6 osób nie wsadzisz.

no, bo fizycznie sie wiecej nie zmiesci.

a co to za roznica dla serwera, czy siedzi na nim poczta dla 50
uzytkownikow, 51, czy 300?

jak dla mnie to, w polaczeniu z licencjonowaniem, troche dyskwalifikuje
Exchange.

--
Tomek