Re: Synchronizacja Outlooka (czy potrzeba Exchange)?

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 13:38:50 MET DST

Tomasz Chmielewski wrote:

> Aby ktos mogl uzywac Exchange, nawet jak ma Outlooka, musi placic
> licencje, za kazdego uzytkownika.
> Czyli placisz za: serwer Exchange, pakiet Office, i za "licencje
> dostepowa do serwera Exchange". Wraz z serwerem Exchange jest chyba 5
> darmowych licencji.
> Przynajmniej tak to u nas w firmie zrozumiano.

To zle - doczytaj, jak masz CAL na Exchagne to masz CAL na Outlooka -
nie potrzebujesz kupowac Office zeby uzywac Outlooka z Exchange

zreszta zadzwon na infolinie

> jak dla mnie to, w polaczeniu z licencjonowaniem, troche dyskwalifikuje
> Exchange.

Mowisz o SBS, nie o Exchange - Exchange jako taki nie ma takich
ograniczen. A co do licencjonowania sie mylisz.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl