Re: cmd.exe raz jeszcze...

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 00:20:13 MET DST

Konrad Kosmowski log:
[...]
> OK bezpiecznik - niech będzie, ale niech ten bezpiecznik nie utrudnia.
> Czy napisanie:
> % convert c: /fs:ntfs
> /tak_kurna_chce_tego_bardzo_i_licze_sie_z_konsekwencjami
> To nie jest wystarczający bezpiecznik?

;-) Widocznie w M$ nie zatrudniają artystów-convertyków... i pozostali nie
przewidzieli, że ktoś z cmd będzie chciał "convert" sobie partycję
systemową. BTW narzędzia admin (GUI) też są dobre i skuteczne.
Przecież to polecenie jest podobne do format i nikt nie narzeka(ł), że
pytania utrudniają. Każdy przyjął, że tak ma być i już. Tak jest i z
convert. Być może są siakieś nieformalne switche np. /Y(es), ale ja o czymś
takim dla convert nie wiem.

--