Re: Aktualizacja automatyczna i konto użytkownika

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 23:45:33 MET DST

W wiadomości: 2005081520585900@grush.one.pl,
Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> Z zainstalowanym SP2 ściągnięte poprawki instalowane są przy
> zamykaniu systemu. I to jest najlepsze wyjście w sumie.
[...]

Witam!

Mam zainstalowany SP2.

W między czasie znalazłem następującą zasadę grup:
Konfiguracja komputera -> Szablony admin. -> Składniki sys. Windows ->
Windows Update

Udało mi się za pomocą tych zasad grup zezwolić nie administratorom
instalację poprawek, ale niestety nie udało mi się wyznaczyć
odpowiedzialnego za to użytkownika.

Jak rozumie Twoja propozycja polega na pełnej automatyzacji instalacji
poprawek, które są instalowane przy zamykaniu systemu. Zatem jak powinna być
ustawiona aktualizacja, na automatyczną z instalacją codzienną o 3:00. A co
się stanie jak komputer nie będzie włączony o tej godzinie?

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski